Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Kapak Resmi
e-ISSN 1307-6086 | Periyot Yıllık | Başlangıç: 2015 | Yayıncı Balıkesir Üniversitesi |

Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi

e-ISSN 1307-6086 | Periyot Yıllık | Başlangıç: 2015 | Yayıncı Balıkesir Üniversitesi |
Kapak Resmi

86.982

91.049
Cilt 12 Sayi 1 Son Sayı
Cilt 12 - Sayı 1 - Haz 2018
  1. Ortaokul Öğrencilerinin Yaratıcı Problem Çözme Becerileri
    Sayfalar 1 - 24
    Belgin BAL İNCEBACAK, Esen ERSOY
  2. Rutin Olmayan Problemlerle İlgili Yapılan Araştırmaların Analizi
    Sayfalar 25 - 44
    Sibel KAYA, Zeynel KABLAN
  3. Öğretmen Adaylarının Uzamsal Yeteneklerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
    Sayfalar 45 - 62
    Sinem ABAY, Neşe TERTEMİZ, Yasin GÖKBULUT
  4. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Zihin Alışkanlıklarının Problem Çözme Sürecinde İncelenmesi
    Sayfalar 63 - 82
    Emine Nur ÜNVEREN BİLGİÇ
  5. Argümantasyon Tabanlı Olasılık Öğretiminin Ortaokul Öğrencilerinin Matematiksel Üstbiliş Farkındalıklarına ve Olasılıksal Muhakeme Becerilerine Etkisinin İncelenmesi
    Sayfalar 83 - 121
    Muhammet DORUK, Murat DURAN, Abdullah KAPLAN
  6. Kesir İşlemlerinde Model Kullanma: Bir Durum Çalışması
    Sayfalar 122 - 151
    Hayal YAVUZ MUMCU
  7. Ders Araştırması Kapsamında Matematik Öğretmen Adayları Cebir Öğretiminde Sanal Manipülatifleri Nasıl Kullanmaktadır?
    Sayfalar 152 - 179
    Dilan TEMEL DOĞAN, Meriç ÖZGELDİ
  8. Araştırma Sorgulamayla İlgili Verilen Eğitimin Öğretmen Adaylarının Planlama ve Uygulama Süreçlerine Etkisi
    Sayfalar 180 - 204
    Tolga SAKA, Nur AKCANCA, Nesli KALA AYDIN, Selcan SUNGUR ALHAN
  9. Examination of The Epistemological Beliefs of The Teacher Candidates According to Some Variables
    Sayfalar 205 - 227
    Ayşe Gül ŞEKERCİOĞLU, Hasene Esra YILDIRIR
  10. Bilimsel Argümantasyon Testinin Türkçe’ye Uyarlanması
    Sayfalar 228 - 248
    Emrah HİĞDE, Hilal AKTAMIŞ
  11. Disiplinler Arası Öğretim Yaklaşımının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Enerji Kavramına Yönelik Bilişsel Yapılarına Etkisinin İncelenmesi
    Sayfalar 249 - 281
    Gökhan GÜVEN, Yusuf SÜLÜN
  12. Araştırma Tabanlı Öğretimin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilim ve Dünya Barışıyla İlgili Görüşlerine Etkisi
    Sayfalar 282 - 308
    Canan DİLEK EREN, Gülfem MUŞLU KAYGISIZ, Elif BENZER
  13. Ortaokul 5. ve 7. Sınıf Öğrencilerinin Mühendisler ve Bilim İnsanlarına Yönelik Algılarının Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi
    Sayfalar 309 - 338
    Filiz GÜLHAN, Fatma ŞAHİN
  14. Üstün Yetenekli Öğrencilerin Çeşitli Sosyobilimsel Konulara İlişkin Argümantasyon Kalitesinin Ve İnformal Düşünme Becerisinin İncelenmesi
    Sayfalar 339 - 360
    Melike AKBAŞ, Pınar Seda ÇETİN
  15. Öğretimde Analoji Kullanımının Etkisi: Lamba Parlaklığını Nasıl Değiştirebiliriz?
    Sayfalar 361 - 391
    Gonca HARMAN, Aytekin ÇÖKELEZ
  16. Investigation of the Preservice Science Teachers’ Astronomy Conceptions via Planetarium Trip
    Sayfalar 392 - 418
    Hasan ÖZCAN, Şirin YILMAZ
  17. Kimya Öğretmenlerinin Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Süreçlerinde Yaşadıkları Problemler ve Yetersizlikler
    Sayfalar 419 - 441
    Selma ŞENEL, Bülent PEKDAĞ, Serpil GÜNAYDIN
  18. Kimya Eğitiminin Etkililiğini Belirleyen Faktörlerin Balık Kılçığı Analizi ve AHP-PROMETHEE Teknikleri ile İncelenmesi
    Sayfalar 442 - 472
    Mehmet YÜKSEL, Metin DAĞDEVİREN, Mehmet KABAK
  19. Ortaöğretimde Kimya Dersi Öğretim Programı İçin Yeşil Örnekler
    Sayfalar 473 - 492
    Zafer KARAGÖLGE
  20. Teknoloji Dostu Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Hakkındaki Görüşleri
    Sayfalar 493 - 526
    Hüseyin SAKLAN, Cezmi ÜNAL
  21. Üniversite Öğrencilerinin Sosyal Ve Öğrenme Amaçlı Teknoloji Kullanım Becerileri
    Sayfalar 527 - 547
    Hacı Hasan YOLCU, Turgay HAN