Kastamonu Eğitim Dergisi
Kapak Resmi
e-ISSN 2147-9844 | Periyot Yılda 6 Sayı | Başlangıç: 1995 | Yayıncı Kastamonu Üniversitesi | http://kefdergi.kastamonu.edu.tr

Kastamonu Eğitim Dergisi makale kabulü ve makalelerin ayrı ayrı tam metinlerine http://kefdergi.kastamonu.edu.tr

adresinden ulaşılabilmektedir. Dergi parktan sadece makale özetlerine ve sayının tam metnine erişilebilmektedir.

Kastamonu Eğitim Dergisi uluslararası hakemli bir bilimsel dergidir. Dergimiz yılda 6 kez (Ocak- Mart-Mayıs-Temmuz-Eylül-Kasım) olmak üzere tam metin orijinal araştırma ve derleme makaleleri yayınlamaktadır. İngilizce veya Türkçe Makaleler yayınlanmak için kabul edilmektedir.

Kastamonu Eğitim Dergisi

e-ISSN 2147-9844 | Periyot Yılda 6 Sayı | Başlangıç: 1995 | Yayıncı Kastamonu Üniversitesi | http://kefdergi.kastamonu.edu.tr
Kapak Resmi

161.416

452.833

Kastamonu Eğitim Dergisi makale kabulü ve makalelerin ayrı ayrı tam metinlerine http://kefdergi.kastamonu.edu.tr

adresinden ulaşılabilmektedir. Dergi parktan sadece makale özetlerine ve sayının tam metnine erişilebilmektedir.

Kastamonu Eğitim Dergisi uluslararası hakemli bir bilimsel dergidir. Dergimiz yılda 6 kez (Ocak- Mart-Mayıs-Temmuz-Eylül-Kasım) olmak üzere tam metin orijinal araştırma ve derleme makaleleri yayınlamaktadır. İngilizce veya Türkçe Makaleler yayınlanmak için kabul edilmektedir.

Cilt: 27 Sayı: 2 Son Sayı
Cilt 27 - Sayı 2 - Mar 2019
  1. Öğretmenler için Bilgisayar Öz-yeterlilik Ölçeği: Geliştirme ve Doğrulama
    Sayfalar 433 - 441
    Polat Şendurur, Soner Yıldırım
  2. Musa Kâzım’ın Osmanlı Eğitim-Öğretimi Üzerine Görüşlerinin Günümüz Eğitim Sistemi Açısından Önemi
    Sayfalar 443 - 452
    Seher Bölükbaş, Cevdet Yakupoğlu
  3. Turizm ve Otelcilik Meslek Yüksekokullarında Öğrenim Gören Öğrencilerin Eğitim-Öğretim Hizmet Kalitesine İlişkin Görüşlerinin Belirlenmesi (Türkiye Örneği)
    Sayfalar 453 - 466
    Atınç Olcay, Eşref Ay
  4. Lojistik Regresyon Analizi ile İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinde İnternet Bağımlılığı ve Sosyal Beceri Düzeyi Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
    Sayfalar 467 - 474
    Egemen Hanımoğlu
  5. Genç Yetişkinlerin Aldatmaya Yönelik Niyetleri Üzerinde Aldatmaya Yönelik Tutum Ve Sosyal Medya Kullanımının Etkisi
    Sayfalar 475 - 484
    Asiye Dursun, Murat Sinan Özkan
  6. Üstün Yetenekli Öğrencilerin Eğitiminde Görev Yapan Öğretmenlerin Bireyselleştirilmiş Eğitim Programları Hazırlamaya Uygulamaya ve İzlemeye Yönelik Görüşlerinin Değerlendirilmesi
    Sayfalar 485 - 495
    Serife Senay Ilik
  7. Fen Bilimlerine Yönelik Öğrenme Modelinin Ölçme Değişmezliğinin İncelenmesi: PISA 2015 Örneği
    Sayfalar 497 - 507
    Şeyma Uyar, Gülden Kaya Uyanık
  8. Modüler Öğretim Programına İlişkin Meslek Dersi Öğretmenlerinin Metaforik Algıları
    Sayfalar 509 - 521
    Burcu Duman, Bengü Sargın
  9. Pre-service English Teachers’ Views on Coursebook Evaluation and Designing Supplementary Materials
    Sayfalar 523 - 536
    Ferit Kılıçkaya
  10. Öğretmen Adaylarının Yansıtıcı Düşünme Becerileri ve Bu Becerilerin Gelişimini Destekleyen Faktörler
    Sayfalar 537 - 554
    Gülnur Özbek, Erdoğan Köse
  11. The Views of Students in History Department About “The Misuses of History”
    Sayfalar 555 - 566
    Ramazan Kaya
  12. Anne Babaların Akılcı Olmayan İnançları ile Yaşam Doyumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
    Sayfalar 567 - 575
    Ali Çekiç, İdris Kaya, Ahmet Buğa
  13. Öteki Devletler ve Milletler: Sosyal Bilgiler Ders Kitabı Analizi
    Sayfalar 577 - 588
    Ahmet Emin Osmanoğlu
  14. Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Tarih Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Tutumları
    Sayfalar 589 - 598
    Tuba Şengül Bircan
  15. Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarında Güncel Konulara Yer Verilme Durumunun İncelenmesi
    Sayfalar 599 - 610
    Ayşe Taşkın, Hatice Memişoğlu
  16. Yetişkin Motivasyon Ölçeği: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
    Sayfalar 611 - 620
    Öznur Tulunay Ateş, Neslin İhtiyaroğlu
  17. Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Öğretme Stillerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi (Muğla İli Örneği)
    Sayfalar 621 - 631
    Ayşe Tosun, Zafer Tangülü
  18. Sınıf Öğretmeni Adaylarının “Eğitim Programı, Öğretim, Öğretimi Planlama Ve Öğretimi Değerlendirme” Kavramlarına İlişkin Bilişsel Yapıları
    Sayfalar 633 - 645
    Burcu Gürkan
  19. Örüntü Arama Stratejisi İle Çözülebilecek Problemleri Kurmada Ortaokul Öğrencilerinin Performanslarının İncelenmesi
    Sayfalar 647 - 656
    Çiğdem Kılınç
  20. İlkokul Öğrencilerinin Basamak Değeri Kavrayışlarının Geliştirilmesi
    Sayfalar 657 - 667
    Yılmaz Mutlu, Mehmet Hayri Sarı
  21. Başarılı Okuyucular ile Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Metni Anlamak için Kullandıkları Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejiler
    Sayfalar 669 - 681
    Tahsin Fırat, Duygu Koçak
  22. Mesleki Müzik Eğitimi Alan Öğrencilerin Düşünme Stilleri ile Çeşitli Değişkenler Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
    Sayfalar 683 - 700
    Şevki Özer Akçay
  23. Şiddet Davranışları Olan Çocuklara Sahip Ebeveynlere Yönelik Şiddetsiz Karşı Koyma Programının Etkisi
    Sayfalar 701 - 716
    Suat Kılıçarslan
  24. Toplumsal Cinsiyet Rolleri Ölçeği’nin Türkçe’ye Uyarlaması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
    Sayfalar 717 - 725
    Fuad Bakioğlu, Ayşe Sibel Türküm
  25. Çoklu Ortam Öğrenme Materyalinin Akademik Başarıya ve Kalıcılık Düzeyine Etkisi
    Sayfalar 727 - 736
    Eyüp Yünkül
  26. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Harita Çizme Becerileri
    Sayfalar 737 - 752
    Hüseyin Erol
  27. Öğretmen Adaylarının Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri ile Bireysel Yenilikçilik Düzeylerinin İncelenmesi
    Sayfalar 753 - 765
    Nilgün Yenice, Gizem Alpak Tunç
  28. Türkiye'de İlköğretimde Görsel Sanatlar ile ilgili Yapılan Lisansüstü Tezlerin Eğilimleri
    Sayfalar 767 - 784
    Ayşegül Oğuz Namdar, Vildan Önder
  29. Yatılı Bölge Ortaokulu Öğrencilerinin STEM Alanlarına Yönelik Kariyer Farkındalığının Araştırılması
    Sayfalar 785 - 797
    Esra Bozkurt Altan, İrem Üçüncüoğlu, Esra Zileli
  30. Öğrenme Stratejileri Öğretiminin Öğretmen Adaylarının Akademik Başarılarına, Öğrenme Stratejilerine ve Öğrenme Sorunlarına Olan Etkisinin Belirlenmesi
    Sayfalar 799 - 808
    Aysemin Duran, Kemal Oğuz Er
  31. Uzaktan Öğrenenlerin Sosyal Medya Kullanımlarına Yönelik Bir Araştırma: AöfAnadolum Örneği
    Sayfalar 809 - 822
    İlker Usta, Serap Uğur, Muhammet Recep Okur, Gökhan Kuş
  32. Farklı Kariyer Evrelerindeki Okul Yöneticilerinin Profesyonel Öğrenme Düzeyleri
    Sayfalar 823 - 836
    Metin Işık, Münevver Çetin
  33. Problem Çözmede Başarılı Öğrencilerin Problem Çözmeye Yönelik Yansıtıcı Düşünme Becerilerinin İncelenmesi
    Sayfalar 837 - 852
    Alaattin Pusmaz, Sevilay Tavşan
  34. İlkokullarda Okuma Güçlüğünü Sağaltmaya Yönelik Kullanılan Öğretimsel Düzenlemelere İlişkin Öğretmen Görüşleri
    Sayfalar 853 - 867
    İbrahim Halil Yurdakal, Fatma Susar Kırmızı
  35. Tarih Öğretimi ve Coğrafya
    Sayfalar 869 - 883
    Pelin İskender Kılıç
  36. İşitme Kayıplı Öğrencilerin Sosyal Bilgiler Dersine Yönelik Strateji Kullanımının Desteklenmesi
    Sayfalar 885 - 895
    Elif Akay
  37. Otistik Çocuklarda Hayali Resim Çizebilme Performansının Otizm Derecesi ve Gelişim Tarama Testleri İle İlişkili Olarak İncelenmesi
    Sayfalar 897 - 908
    Oktay Taymaz Sarı
  38. Öğretmenler Ne Zaman ve Nasıl Yetkin Bir Uzman Olurlar: Coğrafya Öğretmenleri Örneği
    Sayfalar 909 - 927
    Mustafa Öztürk, Hasan Gönülaçar
  39. Personal values And Person- organization fit in Iranian Higher Education
    Sayfalar 929 - 937
    Susan Bahrami, Reza Jafari Harandib
  40. Akreditasyon Sürecinde Muhasebe Eğitimi
    Sayfalar 939 - 947
    Aysel Güney
Tam Metin

Makalelerin Tam metin dosylarına ulaşmak için http://kefdergi.kastamonu.edu.tr adresini ziyaret ediniz.

Yayın Politikası
Creative Commons

Kastamonu Eğitim Dergisi'nde yayınlanan tüm makaleler "Creative Commons Alıntı 4.0 Uluslararası Lisansı" ile lisanslanmıştır. Bu lisans; yayınlanan tüm makaleleri, veri setlerini, grafik ve ekleri kaynak göstermek şartıyla veri madenciliği uygulamalarında, arama motorlarında, web sitelerinde, bloglarda ve diğer tüm platformlarda çoğaltma, paylaşma ve yayma hakkı tanır. Açık erişim disiplinler arası iletişimi kolaylaştıran, farklı disiplinlerin birbirleriyle çalışabilmesini teşvik eden bir yaklaşımdır. Kastamonu Eğitim Dergisi bu doğrultuda makalelerine daha çok erişim ve daha şeffaf bir değerlendirme süreci sunarak kendi alanına katma değer sağlamaktadır.